söndag 19 augusti 2018

Precis som julafton

Hej alla läsare!
Nu har jag fått ännu mer fina bidrag till Lunds neonatal ❤
Det finns bäde hela set och även plaggg som jag ska komplettera med här hemma. 

Första paketet som kom var från Anneli Jönsson som har sytt superfina filtar 😍❤


Andra paketet som jag fick hämtat ut kom från Ida Georgiou men kompletteringsplagg samt hela set 😍 jag är helt förälskad i dessa plaggen ❤




Det tredje paketet som jag fick kom från Lisa Oscarsson som hann få ihop superfina filtar 😍❤


Jag har fått ett fjärde paket också men det får ni se imorgon. För jag ska sätta sig igen och fortsätta knappa dessa plagg :) 
Hoppas jag gjorde er lite mer nyfikna 😉

Ni ska ha ett superstort tack som lägger ner er tid och energi att sy till alla dem små kämparna ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar