onsdag 8 augusti 2018

3 fina bidrag

Hej!
Hoppas allt är bra med er där ute i värmen. Tiden springer iväg och snart är det dags för inlämning till Lunds neonatal igen. 
Jag har fått 3 helt underbara paket med massvis av underbart fina bidrag. 

Första bidraget jag fick var från Anneli Jönsson med superfina kläder och filtar. 




Snyggt jobbat Anneli.

Nästa bidrag kom ett väldigt stort paket från Christine Larsson. 
Snyggt jobbat med dessa plagg Christine. 

Sista paketet hämtade jag ut idag från Åsa Almgren. Finns även plagg som jag ska hjälpa henne knappa då hennes knappar tog slut :) 

Grymt jobbat Åsa. Jag ska sätta mig och knappa dem sista 5 kompletta seten idag.

Lunds små kämpar med föräldrar kommer bli supernöjda för era undert fina plagg. ❤

Alla ni som syr och skänker till alla dessa olika neonatalavdelningar ni är guld värda. ❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar