onsdag 2 maj 2018

Tvätta, packa, tvätta, packa, tvätta....

... ja, så har min helg sett ut på ett ungefär!
Solen skiner här i Skåne, och det känns som att sommaren är riktigt nära nu. Härligt! Hoppas ni alla får njuta av så fint väder som vi har haft nu, för visst är vi lite trötta på allt regn, rusk och gråa moln nu?

Något annat roligt är att det är riktigt nära inlämning till Lunds neo nu. I fredags satte jag stopp för fler bidrag (med undantag från några färdigtvättade och paketerade som kom i veckan, som dyker upp i eget inlägg), och helgen gick åt  till tvätt, packning och matchning. Paketen bara trillade in under veckan, de på uthämtningsstället i byn måste tro att jag är världens shopoholic nu som springer där dagligen OCH skickar dit min sambo med mitt leg pga att jag redan sprungit minst en runda där tidigare på dagen....

På fredag är det dags, och den här inlämningen blir riktigt rejäl. Imorgon får jag några sista bidrag så det ska bli roligt att räkna alla - jag kan avslöja att än så länge är jag uppe i 4,5 sådana blåa IKEA-kassar...wow, vad ni har sytt! Jag är imponerad över alla bidrag som trillade in nu när det blev lite brådskande, då deras kläder tog slut. Många bebisar i Lund nu!

Här nedan är ett gäng bidrag som trillat in.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar