måndag 21 augusti 2017

Kompletteringsinsamling

Så var det återigen snart dags för en ny inlämning med kläder till Lund. Denna gången var det främst stl 36/38 och 48/50 samt 50/56 som det var akut brist på, då det inte kom in så mycket av dessa storlekarna sist. Det fick bli en kompletteringsinlämning, helt enkelt!

Nytt för denna gången är att även Lund kommer att börja ta emot änglapaket framöver. Tyvärr är ju även detta något som efterfrågas, och behövs... så, även sådana paket fick ordnas till denna gången.

Det har varit lite tyst här från min sida sedan sist, mycket pga ett husköp som innebar en hel del jobb invändigt och i trädgård - samtidigt som vi skulle flytta in. Jag har varit mer aktiv i  själva facebook-gruppen inför inlämningen, så bloggen blev lite lidande. Så kommer det givetvis inte  vara framöver, då är allt tillbaka till det normala igen och bloggen uppdateras allteftersom bidragen kommer hem till mig.

I skrivande stund sitter jag och packar väskan, då min första skoldag i utbildningen till att bli mellanstadielärare väntar mig imorgon, så det kommer bli ett snabbt inlägg ikväll. Några bidrag kommer upp här, och några i ytterligare i ett inlägg här efter då det blev en hel del bilder. Plaggens ägare är angivna bland bilderna, och jag tackar ENORMT mycket till alla er som har skickat både plagg, filtar, snuttar och gosedjur även denna gången. Det är så himla roligt att få vara en del av denna grupp och ordna med insamlingarna - det är ett så fint engagemang och gemenskap i gruppen bland allihopa! TACK återigen. <3






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar