onsdag 8 november 2023

Fin överraskning som kom per post idag den 8 november!


Idag när jag klev innanför dörren fanns det 2 paket som väntade på mig! Det ena paketet var från Lillemor Fohlin och det andra var från Lisa Andreasson och Irene karlsson.

Lillemor har sytt superfina baggydressar, snuttar, mössa och sovpåsar. Alla plagg knappas av mig och de gröna kommer att följa med inlämningen i slutet av november som består av julkläder!

Det andra paketet bestod av 28 baggybyxor med tillhörande mössa! Alldeles underbara och dessa kommer att följa med inlämningen som sker i mars. De kommer att kompletteras med tröja eller body!
2 av dessa kommer kompletteras nu med body eller tröja och lämnas in med julinsamlingen!

STORT TACK TILL ER ALLA 3 FÖR ERA FINA BIDRAG!

Önskar alla en fortsatt härlig vecka!

Hälsningar, 
Lina
Insamlingsansvarig Lund.


1 kommentar:

  1. Min bebis ligger på IVA i Lund för 2 månader sen, jag är så tacksam för att han kunde få en body strl 36/38 (han är 37cm lång!)❤️🙏🏻 Idag är den första dagen han kan ha kläder på sig efter 2 månader!!🥰

    SvaraRadera