tisdag 6 september 2016

Inlämning den 9 september

Hej alla

Snart är det fredag och dags för inlämning :)
Jag ska fylla på med vem sommsälmnat in denna gången :)

Jag och maken är i full uppstart med vårt eget företag därför är det lite aktivitet här inne.

Jag önskar fler timmar på dygnet 😂

Så här kommer Kerstins bidrag, jag är förälskad i dina snuttar


Här kommer en hel för med fina bodys och mössor från Therese Larsson :) helt underbara. Inte ofta man får enfärgat men jag efterfrågade det och Therese ställde upp ❤️
Här kommer verkligen färgklickar från Jenny Forsberg.
Rävarna ska jag knappa ikväll :) tack för fina plagg

Dessa fina bodys kommer från Evelina Lindell, älskar kombon med svanar 😍

Här är en gohög från Sandra fick det även hemlevererat vilken lyx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar